Goedemorgen allemaal,
Mijn naam is Ruben en ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben al enkele jaren bezig met de verschillende vormen van koffiezetten en hiermee de zoektocht naar het ultieme bakje koffie. Na enkele maanden meegelezen te hebben op dit forum heb ik toch maar besloten om een account aan te maken om meer het gesprek aan te kunnen gaan. Ik hoop hier veel plezier aan te gaan beleven en nog veel van jullie te gaan leren.
Op dit moment gebruik ik een Rocket Appartemento met Fausto molen. Afgelopen week mijn Cremina in de verkoop gedaan, aangezien ik toch tegen een aantal dingen aanliep die mij wat minder bevielen. Nu ben ik aan het rondkijken naar iets nieuws. Het liefst een combinatie tussen de espressokwaliteit van een lever en de opschuimkwaliteit van een dual boiler. Verder ben ik nog in het bezit van een Rocket Faustino (in de verkoop op dit moment) en een V60 met 1zpresso handmolen.
Groetjes!
Re: Even voorstellen
3Welkom hier en plezier. Gaat vast een mooie zoektocht worden.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
4Welkom!
Zet de Cremina gerust te koop hier.
Zet de Cremina gerust te koop hier.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Bedankt allemaal!
De Cremina was helaas al vrij vlot verkocht.
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.
Branden: Aillio bullet r1.