Vandaag was het weer raak... mn machine is nu 10 maanden oud
https://support.londiniumespresso.com/p ... tutter-r24
kreeg die link van reiss, om eerlijk te zeggen ik snap er niks van
Re: De LONDINIUMs afdeling
242Ik begrijp niet zo goed welke richting je op wilt met deze posts. Als er wat is deel je dat hier, het lijkt nu alsof je baalt dat je een Londinium hebt en dat kwijt wilt hier? Jouw machine gaat het echt wel weer goed doen hoor.youssef88 schreef:Vandaag was het weer raak... mn machine is nu 10 maanden oud
Maar door het telkens hier te delen los je het probleem niet op. Wat verwacht je van het forum? Je zult opzoek moeten gaan naar de oorzaak. Als je wilt dat wij helpen deel dan filmpjes, foto's , info en alles wat je maar kunt delen.
Hoe Londinium garantie claims afhandelt en daar aanspraak opmaakt zul je daar moeten aanvragen.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
243Ik vind het een grondige uitgebreide bespreking, veel vollediger dan ik eerder beschreef...
de link werkt slechts voor geregistreerde Londinium bezitters overigens
de link werkt slechts voor geregistreerde Londinium bezitters overigens
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
244screen snapshot van een van de filmpjes over hoe onderhoud te doen aan je machine:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
245Aangezien ik geen lid van de club ben kan ik die link niet openen en heb ik geen idee wat er aan de hand is.youssef88 schreef: zo 04 sep 2022, 12:59 Vandaag was het weer raak... mn machine is nu 10 maanden oud
246Soms gaat de pomp even aan en dan even later weer etc
Kan vuiltje in de NRV zijn, vanuit de watertank. NRV eruit, schoon erin, klaar. Of vervangen. Ik heb er een custom made van Kafko in.
Kan ook lekje zijn maar is het hier zo te horen niet.
Kan ook solenoid zijn, misschien water te kalkrijk of te zuur. Solenoid schoonmaken of vervangen, bestaat filmpje over.
Is allemaal vrij basic.
Kan vuiltje in de NRV zijn, vanuit de watertank. NRV eruit, schoon erin, klaar. Of vervangen. Ik heb er een custom made van Kafko in.
Kan ook lekje zijn maar is het hier zo te horen niet.
Kan ook solenoid zijn, misschien water te kalkrijk of te zuur. Solenoid schoonmaken of vervangen, bestaat filmpje over.
Is allemaal vrij basic.
247oh totaal geen klacht! ik ben blij met mijn machine. enkel is het net chinees wat ik daar lees voor mijbobbee schreef: zo 04 sep 2022, 13:08Ik begrijp niet zo goed welke richting je op wilt met deze posts. Als er wat is deel je dat hier, het lijkt nu alsof je baalt dat je een Londinium hebt en dat kwijt wilt hier? Jouw machine gaat het echt wel weer goed doen hoor.youssef88 schreef:Vandaag was het weer raak... mn machine is nu 10 maanden oud
Maar door het telkens hier te delen los je het probleem niet op. Wat verwacht je van het forum? Je zult opzoek moeten gaan naar de oorzaak. Als je wilt dat wij helpen deel dan filmpjes, foto's , info en alles wat je maar kunt delen.
Hoe Londinium garantie claims afhandelt en daar aanspraak opmaakt zul je daar moeten aanvragen.

Londonium L R 24 + niche zero
248Ik snap het.youssef88 schreef:oh totaal geen klacht! ik ben blij met mijn machine. enkel is het net chinees wat ik daar lees voor mijbobbee schreef: zo 04 sep 2022, 13:08Ik begrijp niet zo goed welke richting je op wilt met deze posts. Als er wat is deel je dat hier, het lijkt nu alsof je baalt dat je een Londinium hebt en dat kwijt wilt hier? Jouw machine gaat het echt wel weer goed doen hoor.youssef88 schreef:Vandaag was het weer raak... mn machine is nu 10 maanden oud
Hoe Londinium garantie claims afhandelt en daar aanspraak opmaakt zul je daar moeten aanvragen.dus wat zoek ik.... tips, ervaringen van anderen.... en miss begrijpbare taal

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
249Goed nieuws
250Euro ook helaas.