Ja, gefeliciteerd en welkom bij de club (of heksenkring?)!ErikvW schreef:Tijd voor een aanpassing van de handtekening...
Re: [TKG] Decent
22Heksenkring? Neuh... Ik dacht met aan deze...omeCo schreef: za 10 sep 2022, 20:35Ja, gefeliciteerd en welkom bij de club (of heksenkring?)!ErikvW schreef:Tijd voor een aanpassing van de handtekening...
https://m.youtube.com/watch?v=0ttGgIQpAUc
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
23Ha! Geweldig! Hoorde het nummer nog in de top 1003 op 3FM. Wat een nummer!!!ErikvW schreef:Heksenkring? Neuh... Ik dacht met aan deze...omeCo schreef: za 10 sep 2022, 20:35Ja, gefeliciteerd en welkom bij de club (of heksenkring?)!ErikvW schreef:Tijd voor een aanpassing van de handtekening...
https://m.youtube.com/watch?v=0ttGgIQpAUc
24Ik heb een decent 1.1 waarvan ik af en toe denk hem te vervangen voor terug iets meer manueel zoals een Flair of robot of ...
Verschil met de huidige versie is dat de 1.1 met tablet bediend wordt terwijl de huidige versie ook via de grouphead aanrakings bediening heeft. Dat laatste kan achteraf nog toegevoegd worden.
Ik heb er ook de catering kit (automatisch bijvullen reservoir vanuit een fles/bidon en lekbak met afvoer buis) en een bluetooth weegschaal van acacia bij die toelaat om shot op gewicht te laten stoppen maar bvb ook preinfusie te laten eindigen na de eerste druppels etc
Verschil met de huidige versie is dat de 1.1 met tablet bediend wordt terwijl de huidige versie ook via de grouphead aanrakings bediening heeft. Dat laatste kan achteraf nog toegevoegd worden.
Ik heb er ook de catering kit (automatisch bijvullen reservoir vanuit een fles/bidon en lekbak met afvoer buis) en een bluetooth weegschaal van acacia bij die toelaat om shot op gewicht te laten stoppen maar bvb ook preinfusie te laten eindigen na de eerste druppels etc
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
25Het hebt een voorzichtige PM. En ik ga uitzoeken of ik een 1.1 wel wil.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
26Opmerkelijk. Van super tech naar super simpel.. benieuwd naar je overwegingenmartinierius schreef: wo 14 sep 2022, 07:55 Ik heb een decent 1.1 waarvan ik af en toe denk hem te vervangen voor terug iets meer manueel zoals een Flair of robot of ...
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
27Nou ja, als je maar decadent genoeg bent, dan wil je allebei tegelijk naast elkaar... Toch?
28Ja, maar @martinierius wil niet beide naast elkaar, maar Decent naar Robot. Ben benieuwd naar zijn beweegredenen.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
29Meer beweging als is beweeg-reden?!
Bij Decent gebeurd namelijk niets en bij de robot beweeg je alle armen!
Bij Decent gebeurd namelijk niets en bij de robot beweeg je alle armen!
30Je kan elk element upgraden welke je wil hé.ErikvW schreef:Het hebt een voorzichtige PM. En ik ga uitzoeken of ik een 1.1 wel wil.