Re: Aankoop voor ongewenst bezoek.

3
Ik heb een zak Lidl bonen liggen die redelijk vers waren. Crema oogt ook mooi reebruin.
Ligt nu in de vriezer voor bezoek dat koffie weg klokt alsof het niks is. Nu hoef ik niet mijn met liefde gebrande koffie weg te malen voor dat gespuis aan huis! Veel plezier al van gehad. Mijn eigen boontjes zijn voor mij of bezoekende partners in crime.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

4
Ik heb jaren mijn klanten / bezoekers Hema bonen (de milde espresso) geserveerd middels de Jura machine. Vonden ze heerlijk! En voor mij betaalbaar. Maar uiteindelijk toch mee gestopt: te vettig.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

6
HeinK schreef: zo 23 okt 2022, 19:09 Ik ga denk ik ook een Mahlkonig K30 kopen voor ongewenst bezoek. Of mis ik hier nu iets? ;)
*Uche* Dat-rode-ding-links-er-naast *uche*
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™