Gekke uitloop Douchescherm?

1
Ola! Omdat het hoogst tijd werd weer eens alles in de Cafiza te smijten en goed schoon te maken, maar eens aan dr slag geweest vandaag.

Wat mij nu op valt, is dat mijn water bij brewhead een beetje 1 kant uit lijkt te trekken. Heb het douche scherm meerdere keer los en vast gezet, steeds een stukje gedraaid, met gevoel geprobeerd recht in de rubber te tikken(waar die zich normaal wel recht trekt met aandraaien schroef in het midden?) Maar resultaat blijft gelijk.

Heb ik de vorige keer gewoon niet goed gekeken en hoort dit zo, of doe ik iets anders niet goed? De rubber zelf is pas anderhalve maand geleden vervangen, dus lijkt me geen slijtage verhaal.

Iemand input? Ik zie soms wel eens dingen die er niet zijn, dus ook dat kan hier zomaar het geval zijn? :oops:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UvtUnnogHtM[/youtube]
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)

* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *

Re: Gekke uitloop Douchescherm?

2
Staat je machine recht? Een schoon douchescherm helpt bij veel zaken maar niet bij het negeren van zwaartekracht.

Indien je machine waterpas staat, probeer het eens met een koude machine. Koud water uit het douchescherm geeft vaak een veel "schoner" beeld omdat het niet sist, stoomt en sputtert.

Re: Gekke uitloop Douchescherm?

3
Pti schreef: za 22 okt 2022, 14:02 Staat je machine recht? Een schoon douchescherm helpt bij veel zaken maar niet bij het negeren van zwaartekracht.

Indien je machine waterpas staat, probeer het eens met een koude machine. Koud water uit het douchescherm geeft vaak een veel "schoner" beeld omdat het niet sist, stoomt en sputtert.
Amai. Daar zat hij dus. Machine staat hardstikke waterpas. Water bij koude machine ziet er al stukken beter uit. Thanks voor de tip! 8-)
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)

* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *