Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

5354
cremalover schreef: vr 28 okt 2022, 11:14 Net weer 6 broden in mijn Rofco gebakken.0.4 kwh per brood. Heb nog oud tarief dus een brood kost me nu ongeveer een dubbeltje. Als de gasprijzen zo blijven betaal ik vanaf juni 40 cent aan stroomkosten per brood.
Goed te weten!

Kun je nagaan dat het bij grotere hoeveelheden met een moderne profi oven nog goedkoper kan. En met minder werk.

Dan heeft de bakker ook meer tijd vrij om moord en brand te schreeuwen over de tarieven ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

5355
fransg schreef: vr 28 okt 2022, 11:18
cremalover schreef: vr 28 okt 2022, 11:14 Net weer 6 broden in mijn Rofco gebakken.0.4 kwh per brood. Heb nog oud tarief dus een brood kost me nu ongeveer een dubbeltje. Als de gasprijzen zo blijven betaal ik vanaf juni 40 cent aan stroomkosten per brood.
Goed te weten!

Kun je nagaan dat het bij grotere hoeveelheden met een moderne profi oven nog goedkoper kan. En met minder werk.

Dan heeft de bakker ook meer tijd vrij om moord en brand te schreeuwen over de tarieven ;-)
Klopt.

5359
bobbee schreef:
Wijmaar schreef:Geen brood, maar bubbelt ook. Voor de eerste keer mn eigen kimchi gemaakt :)

Afbeelding
Zo lekker!

Maak het ook regelmatig, maar zonder iets van vis of garnaal erin wat wel vaak gebeurt natuurlijk.
Afbeelding

[img]https://up.picr.de/44603220se.jpg[/img]
Gaaf! Deze is alleen met vissaus. En vooral veel peper, knoflook etc. Die van jou lijkt een stuk minder rood, minder peper?

Verstuurd vanaf mijn M2011K2G met Tapatalk