Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
5351Spelt, rogge, T65

Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
Goed te weten!cremalover schreef: vr 28 okt 2022, 11:14 Net weer 6 broden in mijn Rofco gebakken.0.4 kwh per brood. Heb nog oud tarief dus een brood kost me nu ongeveer een dubbeltje. Als de gasprijzen zo blijven betaal ik vanaf juni 40 cent aan stroomkosten per brood.
Klopt.fransg schreef: vr 28 okt 2022, 11:18Goed te weten!cremalover schreef: vr 28 okt 2022, 11:14 Net weer 6 broden in mijn Rofco gebakken.0.4 kwh per brood. Heb nog oud tarief dus een brood kost me nu ongeveer een dubbeltje. Als de gasprijzen zo blijven betaal ik vanaf juni 40 cent aan stroomkosten per brood.
Kun je nagaan dat het bij grotere hoeveelheden met een moderne profi oven nog goedkoper kan. En met minder werk.
Dan heeft de bakker ook meer tijd vrij om moord en brand te schreeuwen over de tarieven![]()
Zo lekker!Wijmaar schreef:Geen brood, maar bubbelt ook. Voor de eerste keer mn eigen kimchi gemaakt
Gaaf! Deze is alleen met vissaus. En vooral veel peper, knoflook etc. Die van jou lijkt een stuk minder rood, minder peper?bobbee schreef:Zo lekker!Wijmaar schreef:Geen brood, maar bubbelt ook. Voor de eerste keer mn eigen kimchi gemaakt
Maak het ook regelmatig, maar zonder iets van vis of garnaal erin wat wel vaak gebeurt natuurlijk.
[img]https://up.picr.de/44603220se.jpg[/img]