PS: het invriezen met een grotere hoeveelheid is me niet heel erg tegen gevallen zonder vacumeer machine. Merkte wel dat richting de week na ontdooien wat minder vers begon te smaken, dus zal waarschijnlijk niet al te vaak dit zo doen.
Re: Wat drink je nu?
3581Yes, na een goede anderhalve week laten rusten na brand datum, nu de Malabar Melange Herfst mix er in. Beetje zoekend geweest naar afstellen en moet (althans bij mij) behoorlijk fijn gemalen worden om niet als een gek door te stromen.nu een 18 gr in /36,5 gr uit in ongeveer 35 seconden. Zal komende dagen nog een beetje finetunen worden, maar ik proef zo al dat ik dit een lekker stevig bakkie vindt.
PS: het invriezen met een grotere hoeveelheid is me niet heel erg tegen gevallen zonder vacumeer machine. Merkte wel dat richting de week na ontdooien wat minder vers begon te smaken, dus zal waarschijnlijk niet al te vaak dit zo doen.
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)
* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)
* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *