https://www.baristasite.com/nl/nicaragu ... tural.html

gilleko B. schreef: do 05 jan 2023, 19:49 Maler goed schoon gemaakt, daarna 14 gram van de koffie er doorheen gemaald, tweede maling voor een eerste shot van Dutch Barrista, Benjamin's Natural.
https://www.baristasite.com/nl/nicaragu ... tural.html
Jammer
Net geen 30 gram
️
Echt bij mij om de hoek. Staat nog steeds op het lijstje van willen proberengilleko B. schreef: vr 30 dec 2022, 23:28Zaten in Rotterdam, maar zijn verhuisd naar Vierpolders.omeCo schreef:Brandzaak. Zit in Rotterdam toch?Randy schreef:Mijn zak Black Betty van het hoofdkwartier is helaas op. Nu zag ik dat het hoofdkwartier met vakantie is. Heeft er iemand nog een leuke suggestie waar ik 500 gram vers gebrande koffie kan scoren? Nu weet ik dat er tientallen te vinden zijn op deze pagina maar wellicht een suggestie die zich bewezen heeft en gegarandeerd kwaliteit levert, zoals het Hoofdkwartier
Wellicht in de buurt van Rotterdam zodat ik het kan ophalen. Man met bril al geprobeerd en was daar niet tevreden over.
️
Ik heb al een poosje een andere ‘hofleverancier’ maar ik was goed te spreken over de koffie van Brandzaak. De Costa Rica Coope Tarrazu met name.Warheart schreef:Echt bij mij om de hoek. Staat nog steeds op het lijstje van willen proberengilleko B. schreef: vr 30 dec 2022, 23:28Zaten in Rotterdam, maar zijn verhuisd naar Vierpolders.omeCo schreef: Brandzaak. Zit in Rotterdam toch?
️
De naam Bitter & Real klinkt dan weer niet gelijk heel goedicservices.jacco schreef: za 07 jan 2023, 15:32 Heb momenteel deze, ga ik pas maandag aan beginnen maar die geur uit het pakje beloofd veel goeds.
Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Heb ze ooit via een vriend gekregen die de branders kent en was er toen heel erg over te spreken, ben nu weer een jaartje en sloten koffie verder.mr Blanc schreef:De naam Bitter & Real klinkt dan weer niet gelijk heel goedicservices.jacco schreef: za 07 jan 2023, 15:32 Heb momenteel deze, ga ik pas maandag aan beginnen maar die geur uit het pakje beloofd veel goeds.
Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalkvoor de rest ken ik ze niet! Benieuwd hoe de koffie smaakt