Re: Gebroken niche schroef
21Het wordt bepaald door de draairichting van het maalwerk daarom is het op die plaats bij veel molens contra. Maar als dat niet zo is bij de Kony kun je ook een boutje en een veerring/gripring pakken.
Ik wou gewoon bevestigen dat het klopt. Maar als dat niet geapprecieerd wordt, geen probleem hoorbobbee schreef: zo 12 feb 2023, 12:17 Dat schrijf ik.
Met de klok mee in, dus los is tegen de klok in.
Geen enkele rede om je aangevallen te voelen. Is jouw eigen interpretatie.CafeSolo schreef:Ik wou gewoon bevestigen dat het klopt. Maar als dat niet geapprecieerd wordt, geen probleem hoorbobbee schreef: zo 12 feb 2023, 12:17 Dat schrijf ik.
Met de klok mee in, dus los is tegen de klok in.
ongelofelijk service van niche, komt kosteloos mijn kant op!RoosW schreef: za 11 feb 2023, 10:04 Alles wat ik gehoord heb wijst op Niche die een prima service hebben, email, leg het probleem uit, en het moet al heel gek lopen als je niet snel een andere schroef onderweg hebt.
laag is echt zwaar onder de 10... dus 5/6jelveen schreef: wo 15 feb 2023, 09:43 Dat is zeker mooie service.
Hoe laag is laag bij jou? Ik merk ook dat ik voor de meeste bonen rond de 11 zit om op mijn 9 bar silvia de juiste doorlooptijd te hebben. Ik zit dus echt onderin,wat volgens de niche, het espresso bereik is.
Terug naar “Koffiemolens & malers”