Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
dat ziet er zeker goed uit! ik praat over die andere van de Lidle:SpargelTarzan schreef: zo 26 feb 2023, 19:36 Volgens mij praten we allemaal langs elkaar heen. De gemene deler is Lidl… maar we praten volgens mij over andere producten.
Ik praat over deze
die van jou koop ik volgende keer, ik spreek over de Marcala de kilo pakkenSpargelTarzan schreef: zo 26 feb 2023, 19:36 Volgens mij praten we allemaal langs elkaar heen. De gemene deler is Lidl… maar we praten volgens mij over andere producten.
Ik praat over deze
Er wordt wel eens gezegd: ‘als iets goedkoop is heeft een ander er al voor betaald’. In dit geval die koffieboer.Pti schreef:Het zou mij eerlijk gezegd een worst wezen of die koffie vers gebrand is of niet, maar het komt op mij over als een kiloknaller... De verpakking staat vol met prachtige green-washing maar er is geen koffieboer die echt kan leven van €0,50 per kilo en dan wil ik niet eens weten waar dat sterretje voor staat.
Er word gesproken over dat de boer niet kan leven van 50 cent de kilo, wat op het pak staat is dat de boer 50 cent bonus krijgt per verpakking.dat is heel iets anders.omeCo schreef: zo 26 feb 2023, 20:28Er wordt wel eens gezegd: ‘als iets goedkoop is heeft een ander er al voor betaald’. In dit geval die koffieboer.Pti schreef:Het zou mij eerlijk gezegd een worst wezen of die koffie vers gebrand is of niet, maar het komt op mij over als een kiloknaller... De verpakking staat vol met prachtige green-washing maar er is geen koffieboer die echt kan leven van €0,50 per kilo en dan wil ik niet eens weten waar dat sterretje voor staat.
ze zeggen dus helemaal *niets* en hopen dat klanten twee dingen tegelijk denken:Ben70 schreef: zo 26 feb 2023, 20:41 Er word gesproken over dat de boer niet kan leven van 50 cent de kilo, wat op het pak staat is dat de boer 50 cent bonus krijgt per verpakking.dat is heel iets anders.
2 kwartjes extra het kan niet op!fransg schreef: zo 26 feb 2023, 20:56ze zeggen dus helemaal *niets* en hopen dat klanten twee dingen tegelijk denken:Ben70 schreef: zo 26 feb 2023, 20:41 Er word gesproken over dat de boer niet kan leven van 50 cent de kilo, wat op het pak staat is dat de boer 50 cent bonus krijgt per verpakking.dat is heel iets anders.
1) ha lekker goedkoop, vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan
2) ik geef ook nog twee kwartjes aan een boer