Te koop aangeboden: Een goed onderhouden Expobar Brewtus III-R.
Het betreft een Dual-Boiler E61-machine met stille rotatiepomp en PID. De machine werkt enkel met een vastwateraansluiting (iets waar ikzelf tegenop zag, maar wat uiteindelijk enorm fijn is!).
De machine is in 2019 tweedehands aangeschaft bij Casa Barista Arnhem, waar hij in augustus 2020 en oktober 2022 teruggeweest is voor onderhoud. Bij de laatste onderhoudsbeurt zijn wat pakkingen en kraanstiften vervangen, en was hij verder in prima conditie. De machine is tot februari dit jaar in gebruik geweest, maar heeft het zeker in Covid-tijd vrij rustig gehad. De machine is overbodig geworden door een upgrade naar een Decent Espresso DE1XL.
De machine komt met een single-, en double-spout portafilter en filterbaskets, een blindfilter, en indien gewenst een PDF-formaat handleiding.
Richtprijs: €500
Voor vragen, stuur gerust een DM of plaats hier een reactie.
Re: TKA Expobar Brewtus III-R
3Grappig ik wist niet eens dat dat kon op tweakers.
Wel een nette prijs voor deze machine lijkt mij
Wel een nette prijs voor deze machine lijkt mij
4Mooie deal dit voor iemand waarbij een vaste wateraansluiting geen probleem is!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
6Kan hier ook een flow control op van lelit? Volgens mij heb je dan een nog leukere machine.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
7Volgens mijs is het een reguliere E61 groep, dus dat moet kunnen!bobbee schreef: za 29 apr 2023, 10:43 Kan hier ook een flow control op van lelit? Volgens mij heb je dan een nog leukere machine.
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021