Prachtig!
Re: De LONDINIUMs afdeling
562Dat heeft alleen zin als de waterkraan daadwerkelijk wordt dichtgedraaid op wat voor manier dan ook.fransg schreef:
Als je water wil besparen, stap dan 5 seconden eerder onder de douche vandaan
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
563Dat gaat vaak met de hand@3aan schreef: wo 24 mei 2023, 09:34 als de waterkraan daadwerkelijk wordt dichtgedraaid op wat voor manier dan ook.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
565Kan je ook een filmpje plaatsen van de machine in beweging tijdens het zetten van een espresso?
PS:
hoe plaats je een filmpje?
Ik heb een spring-clean filmpje.
PS:
hoe plaats je een filmpje?
Ik heb een spring-clean filmpje.
566In bovenstaand filmpje wordt toch een espresso gezet? Wat mis je erin?ErikW schreef: wo 24 mei 2023, 14:51 Kan je ook een filmpje plaatsen van de machine in beweging tijdens het zetten van een espresso?
Trek je de hefboom naar je toe dan trek je de machine ook "in beweging" maar als je naar beneden trekt, of met een vinger de lekbak of de top van de machine tegenhoudt dan komt die machine als geheel niet in beweging, slechts de hefboom

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
567Op je youtube het filmpje plaatsen
Hier de link plaatsen
568Heb bij je filmpje te veel naar de spiegel gekeken en was de hefboom al vergeten.
Snel tussen door is niet altijd goed!
Snel tussen door is niet altijd goed!
569
Kunt 'm ook even zelf komen proberen
570Vectis is 36,5cm diep van voor naar achter, 42cm hoog, de top van de hefboom staat 65cm hoog in rust
Weegt ongeveer 20kg
Weegt ongeveer 20kg