Re: De kosten die de pan uitrijzen

731
fransg schreef:
ErikW schreef: di 18 jul 2023, 09:45 Kwaliteit van de Nederlandse journalistiek ...
Waar is het beter?

Als ik CNN kijk vind ik dat ze daar veel teveel 'nieuwslezers' hebben die iets min of meer samenvatten of aankondigen en dan de ander het woord geven die vervolgens hetzelfde in andere bewoordingen vertelt om daarna door te schakelen naar de collega ter plaatse die zegt wat een woordvoerder van de politie of regering bekend zal gaan maken waarna die functionaris inderdaad, geflankeerd door een aantal naaste medewerkers die heel ernstig de camera inkijken, het zojuist al vele malen bekend gemaakte nieuwsfeit bekendmaakt.
Doet me denken aan dr. Clavan, oost Europa deskundige. Van Kooten of de Bie stelden hem een vraag en hij antwoordde door de woorden van de vraag zo te herschikken dat het een antwoord werd.

https://youtu.be/GrxF4ofLE00

736
Rosanne schreef: do 20 jul 2023, 09:53 Grappig, ik ben momenteel in Italië en we hebben nog nooit ergens zo goedkoop pizza gekocht bij de pizzaria. De ene was 6,50 en de andere 7,50. Bij een lokale pizzaria hier in het dorp
Goed nieuws trekt geen bekijks ;-)

Geniet van de algehele prijsverlagingen!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

738
https://www.groentennieuws.nl/article/9 ... in-daling/

Maand terug: zet je tarief vast! De gasprijs gaat stijgen. Nu....

De analisten voorspellen dat "met een goed gevulde gasvoorraad, en herhaaldelijk nieuwe records qua opbrengst van hernieuwbare energie, aanhoudend neerwaartse prijsdruk op het maandcontract
voor de komende twee maanden zeker denkbaar is.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

739
Er zou op tal van vlakken een 'achterafkeuzepakket' moeten zijn. Dat je dus na een jaar alsnog kan kiezen voor het tarief dat achteraf gezien het beste zou zijn geweest.

En dat je als je tien jaar hebt samengewoond kan zeggen "achteraf waren we getrouwd" met de fiscale voordelen van dien.

Als je dan na 2 jaar gaat scheiden moet je kunnen kiezen "maar achteraf waren we toch niet getrouwd dus geen alimentatieplicht"

;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

740
Haha, jaja!

Zo'n stelling heeft niet veel te maken met de adviezen van verkoop websites en leveranciers van energie van een maand geleden om een vast contract af te sluiten. Ik schreef eerder hier, toen dat advies overal te lezen was, al dat er smerig werdt ingekocht om de prijzen omhoog te krijgen. Dat stond in een informatief stuk. Toen de prijs hoog was zijn die handelaren de boel weer gaan verkopen zodat de prijs zakt. Slim om geld te verdienen maar wel vies.

viewtopic.php?p=161385#p161385

We mogen best oplettend zijn en kritisch naar de bewegingen die zich momenteel voordoen vind ik.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!