Ik hoop dat hij het snel weer doet zoals veracht.
De sensoren, 1 in de uitlaat en 1 in de inlaat ook schoongemaakt? Kun je voor het snelle even met je vingers overheen wrijven wat misschien en laagje vettigheid weghaalt.
nee niet gedaan. daar moet die voor uitklaar toch? neem ik aanbobbee schreef: do 29 dec 2022, 18:32 Alles voor de koffie.
De sensoren, 1 in de uitlaat en 1 in de inlaat ook schoongemaakt? Kun je voor het snelle even met je vingers overheen wrijven wat misschien en laagje vettigheid weghaalt.
nee niet gedaan. daar moet die voor uitklaar toch? neem ik aanbobbee schreef: do 29 dec 2022, 18:32 Alles voor de koffie.
Gisteren heb ik mijn CBR-101 binnen gekregen en direct uitgeprobeerd. Ik ervaarde hetzelfde probleem. Bij mij kwam het door een verlengsnoer van 20 meter die ik volledig had uitgerold. De weerstand hiervan zorgde voor een rendementsverlies van het verwarmingselement.Ben70 schreef: zo 25 dec 2022, 23:56 Ik heb wat problemen met de Gene Brander ik kreeg al de tip om de verwarming na te kijken en of te vervangen, hij wil met de 280gram bonen niet hoger als 220 graden, is dit een probleem wat bekend is? dank voor de eventuele antwoorden .