Re: Koffie in de film

92
cremalover schreef: wo 20 sep 2023, 18:33 Ik moet bekennen dat ik er 20 minuten naar heb gekeken.Toen kon ik het niet meer opbrengen.Niet mijn type film.
Oh nou moet ik het van mezelf gaan uitzoeken ;-)

Ik vond het ook geen fijne zit destijds in de bioscoop. In mijn werk had ik te maken met net zo'n figuur (fake uitzuiger) als de hoofdpersoon dus 's avonds in de bios had ik er hélemaal geen behoefte aan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

96
Dat heb ik al vaak gehad ivm muziekje onder een filmpje. Paar waarschuwingen met als oplossing de rechten van de clip en de muziek over te doen aan 1 of ander bedrijf die de rechten zou beheren. Tsja, dat moet dan maar.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

99

Het is alweer een paar jaar geleden dat ik Breaking Bad heb gezien, maar een vriend herinnerde mij aan deze scene. Volgens Gale draait lekkere koffie om de hoeveelheid quinic acid, die net boven de 4800 mg/liter moet zijn. Waarom hebben we het daar nooit over? :ugeek:

Helaas werkt de opstelling niet echt:

Edit: voor de zekerheid smiley toegevoegd om niet serieus te worden genomen.
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino