Met de oude iPhone -- de Leica geeneens erbij gepakt

Met de oude iPhone -- de Leica geeneens erbij gepakt
reiss strategie, is duidelijk dat hij vooral het positieve promoot... en t negatieve wegdrukt. En zelfs wat ik net zei.. als ik in de algemene forum die bedoeld is kennis te delen daar een probleem aankaart een aggressief bericht krijg eerst hem te moeten berichten..Rosanne schreef: za 04 nov 2023, 19:04 Ontzettend jammer.
Ik studeer o.a. marketing en daar krijg ik aangeleerd dat je feedback juist ter harte moet nemen. Stel dat je met álle feedback iets doet, je product verder doorontwikkeld, en aan de hand van alle feedback uiteindelijk een 3.0 versie hebt ontwikkeld waarop bijna geen kritiek meer is. Dan heb je toch gewoon goud in handen? + dat je klanten zich gehoord en serieus genomen voelen. Zo belangrijkIk vind dat hij nu zijn eigen graf graaft. Echt jammer
Waarvoor je meteen een nieuw moederbord kreegyoussef88 schreef: za 04 nov 2023, 18:54 Bij levering bleek een verkeerd moederbord erin te zitten...
Dat heb ik anders beleefd.youssef88 schreef: za 04 nov 2023, 18:54 later problemen met de non returne valve... die later vervangen moest worden
Sommigen hebben het probleem dat de no-grease ringen onverklaarbaar stroef gaan.youssef88 schreef: za 04 nov 2023, 18:54 nu tijd lang geprobeerd de no grease rings, maar ondanks het goed schoonmaken zuiger en sleeve... met alle voorgestelde (vrij aggressieve) middelen geen succes
Je krijgt geen prompt antwoord bedoel je. Ik weet zeker dat Reiss een hele reeks uitwisselingen met je heeft. En nu is het weekeinde en hoeft hij niet in het midden van de nacht van hem in Nieuw Zeeland op te staan om te antwoorden. Hij heeft mij vertelt van je nieuwe problemen en mij gevraagd wat ik zou aanraden.youssef88 schreef: za 04 nov 2023, 18:54 Nu beantwoord reiss mn mails geeeneens meer, tja ik weet t niet
Je vindt ook wel heel snel dat je in de 'problemen' zit.youssef88 schreef: za 04 nov 2023, 18:54 .. met mn strega... ook nieuw gekocht.. in 2 jaar 0 probleme.. met londinium 2 jaar geen maand zonder problemen
Dit gaat de kant op van roddel.youssef88 schreef: za 04 nov 2023, 19:11En zelfs wat ik net zei.. als ik in de algemene forum die bedoeld is kennis te delen daar een probleem aankaart een aggressief bericht krijg eerst hem te moeten berichten..
zou je bijna denken die wilt dat verbergen....
Ik heb ook wet en regelgeving moeten leren voor het Nederlandse consumentenrecht. Ik weet bij lange na niet alles over rechten maar een van de dingen die mij is bij gebleven is dat als je een probleem met je product hebt, je niet direct geld terug kan eisen maar de fabrikant eerst de gelegenheid moet krijgen om iets aan het probleem te doen. Dit is een hele andere casus, maar vanuit bovenstaand oogpunt kan ik ergens begrijpen dat de fabrikant eerst zelf op de hoogte gesteld wil worden (ongeacht het wel of geen nederlands bedrijf betreft)youssef88 schreef:reiss strategie, is duidelijk dat hij vooral het positieve promoot... en t negatieve wegdrukt. En zelfs wat ik net zei.. als ik in de algemene forum die bedoeld is kennis te delen daar een probleem aankaart een aggressief bericht krijg eerst hem te moeten berichten..Rosanne schreef: za 04 nov 2023, 19:04 Ontzettend jammer.
Ik studeer o.a. marketing en daar krijg ik aangeleerd dat je feedback juist ter harte moet nemen. Stel dat je met álle feedback iets doet, je product verder doorontwikkeld, en aan de hand van alle feedback uiteindelijk een 3.0 versie hebt ontwikkeld waarop bijna geen kritiek meer is. Dan heb je toch gewoon goud in handen? + dat je klanten zich gehoord en serieus genomen voelen. Zo belangrijkIk vind dat hij nu zijn eigen graf graaft. Echt jammer
zou je bijna denken die wilt dat verbergen....
Tsja, als je hem voor weinig van de hand wilt doen...dan laat je het mij weten hoop ik!youssef88 schreef:De vectis is prachtig!
Zelf heb ik een beetje een dip met londinium, heb mijn machine nu 2 jaar maar tis eigenlijk al vanaf dag 1 teleurstelling.
Bij levering bleek een verkeerd moederbord erin te zitten...
later problemen met de non returne valve... die later vervangen moest worden
vanaf begin dat ik machine heb ook een groep/veer die bij het zetten flink geluid maakt en zingt...
nu tijd lang geprobeerd de no grease rings, maar ondanks het goed schoonmaken zuiger en sleeve... met alle voorgestelde (vrij aggressieve) middelen geen succes
Nu beantwoord reiss mn mails geeeneens meer, tja ik weet t niet.. met mn strega... ook nieuw gekocht.. in 2 jaar 0 probleme.. met londinium 2 jaar geen maand zonder problemen
Dus tja, overal een teleurstelling. Ik begrijp alle kritiek op londinium. en reiss zou beter zijn problemen en die met zn machines oplossen dan in aanval gaan.
als ik bezoek heb beginnen ze zelfs grappen te maken, kunnen we koffie krijgen of is er WEER wat met je machine...
Ik heb deze reactie van mij even iets aangepast nav de extra informatie. Ik vind het nu niet meer fair om te schrijven dat Reisss zijn eigen graf graaft na alle hulp die er toch geboden is. Vind ik even belangrijk om te noemenRosanne schreef:Ik studeer o.a. marketing en daar krijg ik aangeleerd dat je feedback ter harte moet nemen. Stel dat je met álle feedback iets doet, je product verder doorontwikkeld, en aan de hand van alle feedback uiteindelijk een 3.0 versie hebt ontwikkeld waarop bijna geen kritiek meer is. Dan heb je toch gewoon goud in handen? + dat je klanten zich gehoord en serieus genomen voelen. Zo belangrijk
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”