Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

6062
Lees je bericht nu pas.
ArjenT5R schreef: wo 23 mar 2022, 00:05 Mijn bokke oven heeft alleen hete lucht... Krijg het idee dat ovenrijs niet echt wil in hete lucht oven. Of is dat onzin?
Ik zit zo af en toe op het broodforum en daar hoor ik dat ook: rijzen en hete luchtoven gaan niet echt lekker samen.
ArjenT5R schreef: wo 23 mar 2022, 00:05Soda brood gaat super maar gewone broden lukte me beter in China in mn appartementje met zo'n mini huis tuin en keuken oventje dan thuis in de pelgrim? Met enkel hete lucht..
Wat leuk! Sodabrood, dat maak ik nu ook al bijna twee jaar en bevalt me prima.
ArjenT5R schreef: wo 23 mar 2022, 00:05 Pizza's bakken op een steen gaat dan wel weer super... Denk ik :mrgreen:
Ik heb sinds kort een electrische Bakkerijwereld oven met steen en dat gaat als een tierelier, zowel de pizza als de broden.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva = 2820. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

6067
Morgen wil ik pizza bakken in mijn nieuwe oven op 450 graden C. En ik wil sardientjes in de topping gebruiken. Kunnen die gewoon vlak voor het bakken op het deeg gelegd worden en dan bakken op die 450 graden, maximaal 10 minuten? Wie heeft hier ervaring mee?
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva = 2820. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.