Re: Oude Vibiemme Domobar een aanrader?

3
Aadje schreef:Dat is natuurlijk altijd een gok, als je denkt dat je zelf handig bent, kan het de moeite waard zijn. Mocht t toch niet lukken, kan je hem voor datzelfde zachte prijsje weer MP zetten.
Bedankt voor je reactie! Nee handig ben ik niet, zou hem dan naar casabarista brengen. Vroeg me gewoon af of het een probleem is wat makkelijk opgelost kan worden, zodat ik niet teveel bijkomstige kosten heb. Ben student :)

6
Hmm tja, er iemand naar laten kijken kost al snel €80, en dan is er nog niets gerepareerd. Ik weet niet wat je met "een zacht prijsje" bedoelt, maar ik vind Domobars 2-de hands ook wel flink aan de prijs. Voor €150 heb je nog een flinke marge om iets te laten maken, maar als ie duurder is, dan weet ik het niet hoor...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

7
Spironski schreef:Hmm tja, er iemand naar laten kijken kost al snel €80, en dan is er nog niets gerepareerd. Ik weet niet wat je met "een zacht prijsje" bedoelt, maar ik vind Domobars 2-de hands ook wel flink aan de prijs. Voor €150 heb je nog een flinke marge om iets te laten maken, maar als ie duurder is, dan weet ik het niet hoor...
Bedankt voor je reactie. Ik zie er voorlopig van af. Over een tijd kan ik me wat meer veroorloven en dan ga ik eens kijken naar eentje met dubbele boiler/hx.

Voorlopig ga ik voor iets goedkopers :)