Op de dispenser staat Saeco pat nr EP154 206 dus veronderstel dat dit een echte Saeco in Mieleverpakking is. 6500 kopjes, steeds tijdig met juiste tabletten gereinigd. Begon zeer traag door te lopen en te snel water in het drupbakje te komen uit het tuitje dat van de machine zelf komt. zeefjes gedemonteerd en grondig gereinigd. Terug gemonteerd en : Foutmelding ontluchten : gedaan zoals het hoort maar lukt niet, blijft ontluchten zeggen en drupbakje loop nog sneller vol. Veronderstel dat hij ergens valse lucht aanzuigt. Wat kan ik doen? Hoe demonteer ik de boel en waar haal ik nieuwe rubbertjes indien ik deze zou moeten vervangen indien het dit mocht zijn?
Bedankt
Jo
Re: ontluchtingsprobleem mile CVA620 = Saeco Vienna rapid steam
2controleer de flow meter of die op de inlaat niet vervuild of verstopt zit
doorblazen van binnen naar buiten
anders in testmodus gaan en controleren of flowmeter pulsen afgeeft
succes
viktor
doorblazen van binnen naar buiten
anders in testmodus gaan en controleren of flowmeter pulsen afgeeft
succes
viktor
3Viktor
Bedankt voor je snelle antwoord maar mijn beknopte handleiding spreekt nergens van een flow meter noch inlaat.Indoien er ergens een meer komplete handleiding zou bestaan met een blow-up schema of hoe je dat noemt en een handleiding om heel dat spul uit mekaar te vijzen mocht dit nodig zijn had ik graag de link, nu is het chinees voor mij.Heb echt geen 2 linkerhanden maar ik moet wel de termen en de werking kennen natuurlijk. Alvast bedankt
Jo
Bedankt voor je snelle antwoord maar mijn beknopte handleiding spreekt nergens van een flow meter noch inlaat.Indoien er ergens een meer komplete handleiding zou bestaan met een blow-up schema of hoe je dat noemt en een handleiding om heel dat spul uit mekaar te vijzen mocht dit nodig zijn had ik graag de link, nu is het chinees voor mij.Heb echt geen 2 linkerhanden maar ik moet wel de termen en de werking kennen natuurlijk. Alvast bedankt
Jo
4niet om flauw te zijn, maar als je je niet uitkent met de testmodus ed is het te risicovol om dat te doen.
je kunt dan parameters onbedoeld wijzigen en dat gaat je apparaat helemaal stuk
als je toevallig in de buurt van het zuiden van nederland woont, dan kunnen we wellicht iets afspreken dat ik er met jou samen naar kijk.
ik hoor het wel
viktor
je kunt dan parameters onbedoeld wijzigen en dat gaat je apparaat helemaal stuk
als je toevallig in de buurt van het zuiden van nederland woont, dan kunnen we wellicht iets afspreken dat ik er met jou samen naar kijk.
ik hoor het wel
viktor
5Sijtig genoeg woon ik wel in het noorden van België maar wel in Lier, het meest pittoresque stadje van de provincie Antwerpen. Mocht je ee gratis gids nodig hebben om het smalste straatje van België of mooie begijnhof te bezoeken ...zal dus nog even de senseo die ik terug bovenhaalde gebruiken (bwaaa...) en sparen om de Miele-man te laten komen... Toch bedankt, prima forum!
groetjes
Jo
groetjes
Jo