dat vind ik slechte zaak!
als zogenaamde deskundige dien je geen andere merken af te kraken enkel omdat je ze niet verkoopt!
de echte reden waarom verschillende winkels andere merken verkopen heeft voor een groot deel te maken met de marges!
zo'n deskundige (en misschien wel dezelfde al jij bedoelt) roept bijvoorbeeld ook dat de machines van expobar heel slecht zijn en veel uitval vertonen...als je bij de importeur navraagt of er veel uitval is, dan blijkt expobar juist een heel betrouwbaar merk te zijn!
betekent gewoon dat door dit soort ongefundeerde uitspraken een
deskundige laat zien dat hij vooral ook
verkoper is...en dus zijn eigen merk graag op een voetstuk wil plaatsen en andere merken probeert te degraderen...ach, het zal bij sommige klanten wellicht werken, maar ik vind het een beetje zielig
en ik denk dat deze deskundige die uitspraken niet zwart op wit durft te plaatsen op een forum wegens gebrek aan argumenten! maar in een telefoongesprek is het lekker makkeljik om zo'n opmerking te ventileren!
dit alles betekent niet dat Rocket geen goede machine zou zijn en dat dit een onbetrouwbare leverancier is!
en tot slot: bezzera's zijn zo'n zeer betrouwbare machines en ontzettend goed in elkaar gezet met een prima afwerking...en laat bezzera nu net een uitzonderlijke hoge kwaliteitsstandaard en een zeer uitgebreide kwaliteitsborging hebben...
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs