Re: De laatste Little Roastery Decemberkalender

11
Dat zijn ook toppers inderdaad! Hun hulp wordt zeer gewaardeerd, maar ook die van Fransg, Manduca hoor ik voorbij komen. Eigeijk alle leden, jij ook Dirk! Altijd positief ingesteld en oprecht. Toppers allemaal.

Ik zag dat ik genoemd werdt en ondanks dat ik niet weet of ik wel of niet gekozen wordt, ik hoef het niet hoor, vermaak mij prima met mijn eigen roasts. Wel lief dat iemand aan mij dacht (goed voor de ego) Ik doe alles zonder verwachting en wat ik doe is nooit 100% goed of slecht. Als ik geen zin meer heb stop ik of als er signalen zijn dat mensen klaar met mij zijn. Kan allemaal! Dan ben ik dankbaar dat ik hier mocht waarnemen.

Deze koffies mogen naar iemand die er heel erg blij van gaat worden!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

13
Zéker, mijn waardering geldt in het algemeen voor álle forumleden.
Ik bezoek ook wel andere fora. En daar gaat het er niet altijd even prettig en met respect voor anderen aan toe. Ook veel oeverloos gel.l door mensen die het altijd beter menen te weten. Vergeleken daarmee is dit forum werkelijk een verademing en dat komt door alle deelnemers. Heel prettig.
Dus wat dat betreft mag iedereen, van mij, de kalender ontvangen. Laten we ook niet groter maken dan het is, maar het is absoluut een leuk gebaar.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

14
Leuk bedacht dit!

Ik zou het hier oprecht iedereen willen gunnen. Ontzettend leuke toffe mensen hier in de forum.

Als ik een stem zou "moeten" uitbrengen en 1 iemand moet kiezen dan zeg ik, al ben ik dan iets wat bevoordeeld, FransG
Zoals andere al zeggen, al heel lang actief en behulpzaam. Zo een oom die je uit de shit kan rapen als je er niet uitkomt zeg maar 😂
Maar ook gewoon omdat hij in levende lijve een nog coolere gozer is!
Heeft even ook heel nonchalant, bij wijze van, 55 koffiemalers in zijn woonkamer staan 😁😁
Dan ben je sowieso een baas, haha
You can't buy experience

16
Ik zou Bobbee nomineren voor zijn tomeloze, vrijwillige inzet om het forum gezellig en correct te houden. Een tweede nominatie, indien toegestaan, voor onze Cremalover. Die kan me altijd goed amuseren met zijn controversiële knuppels in het hoenderhok en die hele adventkalender zal de hopper van zijn "nieuwe" mazer kony toch zeker voor een derde moeten kunnen vullen.

17
Dirk Jan schreef: do 12 dec 2024, 19:13 Met alle respect voor de genoemde personen, ik stel voor de ondernemers met passie die op het forum hun kennis en meer delen te nomineren. Dan denk ik aan HanR en Pti, maar er zijn er vast meer.

…….

Succes met de keuze!

Daar dacht ik ook gelijk aan! :D

Als ik er dan toch één moet kiezen, dan HanR.
Hij geeft regelmatig belangeloos technische adviezen.
En pti heeft al zoveel koffie dat hij heel veel anderen er blij mee mag maken. :lol:

Maar ik zat ook aan een gezin in mijn omgeving te denken, dat het niet zo breed heeft.
Met een paar flinke puberende jongens…
Alleen weet ik niet of ze wel een maler hebben; ik vermoed dat het niveau K&G maar net gehaald wordt. :o

Wat een superleuke actie btw!
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60