Toen mijn Vectis bij DHL werd aangemeld moest ik in totaal €477,21 bij betalen voor invoerrechten, BTW, inklaringskosten en een slecht humeur.maarten schreef: wo 15 jan 2025, 19:38Ja op de website kom ik uit op €1879, verzending inclusief. Maar dat is toch de prijs zonder de VAT. Bij import uit de UK moet ik daar dan nog 21% bijtellen denk ik.fransg schreef: wo 15 jan 2025, 15:48dat kun je makkelijk op de website opzoekentmaarten schreef: wo 15 jan 2025, 15:25 Wat heb je eigenlijk betaald voor de Vectis met verzending en VAT?
gewoon een bestellen en dan niet de bestelling helemaal afmaken natuurlijk, als je alles hebt ingevuld zie je e.e.a. vanzelf
En verdere inklaringskosten? Invoerrechten?
De rompslomp hieromheen is overigens zeer goed geregeld. Ik ben normaliter gewend dat ze em altijd bij de douane vast zetten en dan kei lang gaan doen over het proces. Maar dit maal bij DHL express kreeg ik vrijwel direct na de pickup in Engeland een mail waarin alles duidelijk stond met een betaallink. De Vectis heeft vervolgens geen moment vast gestaan omdat alles meteen in orde was bij aankomst in Europa.
Duidelijker antwoord dan dit kan ik je niet geven. Je humeur trekt overigens wel weer bij als je de Vectis dan eenmaal hebt staan.