Ook maar eens mijn camera erbij gepakt, vond hem er wel fijn uitkomen.
Vraagje betreffende blonding, zet ik hem op tijd af, moet het eerder of langer wachten?
In Full HD
http://www.youtube.com/watch?v=JLQlSLZHI3M" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Epic fail?
42Iets eerder zou ik doen.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
43Ziet er goed uit en timing is volgens mij spot on! Wat was de hoeveelheid, het lijkt alsof je nog ietsje fijner kon malen?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
4416.10 gr, heb zelf het idee dat het het veel/snel lijkt door de versheid/crema, want het was een breede ristretto (er past 150ml in het kopje, en het is voor ong. 1/4de gevuld inclus. crema, dus zo'n 40ml). Normaal doe ik 15 gr. en dan zijn mijn ACF espressokopjes voor de helft gevuld (daar past dan 50ml in).
Al had ik zelf ook wat langzaamer op de camera willen hebben, ziet er toch mooier uit eh
Maar ik houd me aanbevolen voor tips, als men echt het idee heeft dat dit te snel gaat pak ik er de volgende keer mn maatbeer bij om mezelf weer te recalibreren
Al had ik zelf ook wat langzaamer op de camera willen hebben, ziet er toch mooier uit eh
Maar ik houd me aanbevolen voor tips, als men echt het idee heeft dat dit te snel gaat pak ik er de volgende keer mn maatbeer bij om mezelf weer te recalibreren
45Ziet er idd goed uit, en op het goede moment afgekapt.
Speedster | SuperJolly | et al.