Helaas heb ik moeten concluderen dat koffie zetten op deze manier niet werkt voor mij. Te ongeduldig, te weinig ruimte ( neemt bijna mijn halve aanrecht in beslag) en het lukt mij gewoon niet vaak genoeg. Vandaar te koop.
BFC Junior Plus incl. accessoires
DF64V maler. Hier zitten ander schijven in maar de originele schijven worden meegeleverd.
Tamper
Weegschaaltje met timerfunctie
Doseerring
Alles wat nodig is om koffie te zetten. Nog steeds in gebruik. Staat nog niet op Marktplaats omdat ik hoop dat ik er een forumlid mee gelukkig kan maken.
Vraagprijs is € 850.-
De foto kan ik niet uploaden maar mailen zal geen probleem zijn.
Re: Te koop BFC Junior Plus, DF64V Grinder en diverse toebehoren
3Wat jammer om te lezen dat het je niet bevalt! Ik kan het me goed voorstellen overigens. Heb je overwogen om over te stappen naar een maler met een hopper? Dan kun je dat hele single dose gebeuren overslaan: dan is het gewoon malen, tampen en zetten. Dat heb ik ook jaren gedaan en is me altijd prima bevallen. Scheelt echt gedoe, zéker als je niet vaak verandert van koffiebonen.
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60
4Ja, heb ik overwogen alleen is zo’n maler nog groter en ik weet niet of ik dan wel lekkerdere koffie krijg.
5Begrijpelijk, ruimte is en blijft wel een issue ja.None schreef:Ja, heb ik overwogen alleen is zo’n maler nog groter en ik weet niet of ik dan wel lekkerdere koffie krijg.
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5