Voor de geïntegreerden een behind the scene bij de Rotterdamse koffie brander: Manhattan Coffee Roaster.
https://youtu.be/oTVWBEMBwm0?feature=shared
Re: Behind the scene: bij Manhattan Coffee Roasters
2Wat een akelige comments onder die video.
Ik heb geen ervaring met hun koffie.
Esther Maasdam doet al een poos energiek mee in de Nederlandse koffie scene.
Ik heb geen ervaring met hun koffie.
Esther Maasdam doet al een poos energiek mee in de Nederlandse koffie scene.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Maar als het waar is dat na de switch van de brander de koffie minder lekker is geworden, dan mag dat best gezegd worden vind ik eigenlijk. Ze vragen flinke bedragen voor hun koffies, buiten proportioneel als je het mij vraagt en dat schept torenhoge verwachtingen.fransg schreef:Wat een akelige comments onder die video.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Even gekeken, de eerste soorten zijn gewoon €40/kg, dat vind ik nog wel te verdedigen maar andere soorten gaan tegen de €80 /kg en dan mag je wel waanzinnig lekkere koffie krijgen. Ze hebben niet een heel grote brander en bieden tamelijk veel soorten aan en dan ook nog eens voor filter en espresso gebrand. Dat is wel een hele ambitieuze klus.
Ik zou voor zoveel geld geen online bestelling plaatsen, dan zou ik toch eerst ter plekke een espresso ervan willen hebben gedronken en dan van die batch een kg kopen als het top was.
Ik zou voor zoveel geld geen online bestelling plaatsen, dan zou ik toch eerst ter plekke een espresso ervan willen hebben gedronken en dan van die batch een kg kopen als het top was.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino