Re: Wat drink je nu?

5201
Ja, het waren mooie verhalen, ik las ze likkebaardend. Maar wel met een gerust hard, lag toch buiten mijn bereik.
En volgens mij een juiste beslissing: luisteren naar je lijf.
Het ga je goed.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

5205
Oploskoffie!
Met ijs, water, gecondenseerde melk en een beetje suiker. Shaken, not stirred. Oftewel een Frappè.
Heerlijk bij warm weer.

Afbeelding
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

5206
Frup schreef:Oploskoffie!
Met ijs, water, gecondenseerde melk en een beetje suiker. Shaken, not stirred. Oftewel een Frappè.
Heerlijk bij warm weer.

Afbeelding
Topdrankje!! Dat water is met bubbels toch? Ter meerdere eer en glorie van de schuimkraag.
Londinium R x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper

5209
Wordt hier idd met een soort milkshaker opgeschuimd.
Bij Ikion Cafè, waar we regelmatig komen, bakken ze zelf koekjes. Die je dan bij de koffie krijgt. Die zijn gemaakt met Ouzo. Beetje anijssmaak, net als de Friese dúmkes, maar dan minder zoet. Lekkerrrr.
In het dorp drinken we elke ochtend een cappucino op het terras bij de haven. Ze malen er Hausbrandt. Prima! Ook wel vaak ‘s avonds, dan gevolgd door een lekkere Ouzo (Plomari). Waarbij je altijd een hartig snackje krijgt. Genieten…
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.