Review - In het zonnetje - Het Hoofdkwartier Koffiebranderij / Amstelveen

1
Als particulier en consument help ik "de kleine ondernemer" heel graag wanneer ik iets als zeer positief ervaar.

Tegelijkertijd :

Voor mij persoonlijk (en ik denk voor velen met mij) is een van de eerste dingen die je doet
wanneer je iets nieuws zoekt, kijken naar ervaringen van anderen.

Waar dit vroeger de mond-tot-mond reclame was, is dit tegenwoordig toch echt de Google, een specifieke forum, of de grote review sites die iedereen wel kent.

Aldus voor mij een prima gelegenheid om even een paar minuten tijd te steken in het waarderen en in het zonnetje zetten
van Ronald en Arnoud van koffiebranderij Het Hoofdkwartier.

Waar ik dit zaakje al langere tijd ken van de heerlijke gebrande koffiebonen, ben ik nu ook het volledige traject van het kopen van mijn
nieuwe half - automaat via hen gaan doen. Wat een onwijs fijne en persoonlijke aanpak hebben deze lui!

Geen enkele vraag was te gek (en geloof me, ik had er veel!) zowel in mijn voortraject, als bij het moment dat ik daadwerkelijk mijn keus voor een
machine had gemaakt. Zoals zij het zelf zo mooi op hun website schrijven, zo gebeurt het ook: Je machine, alle losse tooltjes en spullen die bij je machine zitten
en de daadwerkelijke werking en functies worden stap voor stap rustig met je doorgenomen. Ook hier weer word er, ondanks dat ze het harstikke druk hebben,
gewoon netjes alle tijd voor je genomen. Ik ben met een zelfverzekerd en vertrouwd gevoel met mijn nieuwe machine (en een lekkere zak vers gebrande boontjes!)
terug naar huis gereden.

De tips en tricks die ik mee kreeg, heb ik gelijk toegepast bij de set-up / het uitpakken en installeren van de machine.

Ja... De verse bonen kwaliteit spreekt voor zichzelf, maar ook de hele ervaring van een machine aanschaffen via hen. Op Google zouden het 5 sterren zijn van mij.

Arnoud en Ronald: Steek die maar in jullie zak ;)

Cheers!
Laatst gewijzigd door Warheart op za 05 jul 2025, 09:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)

* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *

Re: Review - In het zonnetje - Het Hoofdkwartier Koffiebranderij / Amstelveen

3
bobbee schreef: vr 04 jul 2025, 15:50 Leuk natuurlijk en aardig van je. Maar.... Welke machine heb je gekozen!!!?
Afbeelding
Haha, zag je reactie al bij mijn nieuwe voorstel- berichtje met de machine.

Er is er altijd 1, die de posts precies in tegenovergestelde richting van het plaatsen leest XD

(Geintje natuurlijk ! )
Current gear:

* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *

Re: Review - In het zonnetje - Het Hoofdkwartier Koffiebranderij / Amstelveen

7
Pti schreef: za 05 jul 2025, 10:37 Bedankt voor de review en nu vooral lekker genieten van je nieuwe machine een hoop nieuw functies om mee te spelen :)
Heel graag gedaan! Erg gegund en ook zwaar verdiend.

Dank je wel! Ik ga me hier écht heel erg mee vermaken :D
Current gear: