Ziet er lekker uit zeg.gilleko B. schreef:IJskoffie IJssalon Koen Rododendronplein Rotterdam, tis kolerewarm️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ziet er lekker uit zeg.gilleko B. schreef:IJskoffie IJssalon Koen Rododendronplein Rotterdam, tis kolerewarm️
Ik drink eigenlijk exclusief light roasts, daar heb ik die 01 een beetje op uitgezochtHk87 schreef: zo 29 jun 2025, 14:55 Persoonlijk zou ik HU alleen doen als je echt enkel en alleen light roast drinkt en dan nog eigenlijk doen de Mizen schijven daar niet onder aan. Naar horen en zeggen van mensen die allerlei high end malers hebben gehad waaronder een lagom, zijn de Mizen zeer goed gewaardeerde schijven die natuurlijk uitstekend doen voor light roast maar ook voor de wat donkerdere branding. Een alleskunner zeg maar. Het is dan persoonlijk of je het zal waarderen zo'n setje HU schijven.
Heb je al wat geëxperimenteerd met iets donkerdere branding bonen? Ik zou eens lekker een keer van het Hoofdkwartier, koffie van de maand nemen ofzo of een classic Brazil. In ieder geval wat anders als DAK en Friedhats. Ik weet natuurlijk niet wat voor koffiedrinker je bent maar dat segment zou jou Lagom ook heel goed moeten doen.
Dat is bijzonder inderdaad. Bij mij staan de foto's via Tapatalk ook gewoon rechtop. Maar als ik via de website van Kofiepraat kijk staan de foto's gekanteld