Hopelijk is het die ring dat de druk bepaalt, slijt opzicht snel nog net geen jaar oud.
Woow wat is dit voor koffie? Bizar hoeveel crema je hier hebt.Robin070 schreef:Light roast gaat overigens ook prima hier op de Cafelat Robot. Met een zeer dikke crema als resultaat.
Ik heb een kopjes verwarmer waarop ik het bakje verwarm.
Mooi ding, naast die mintgroene is dit ook een mooie kleur. Prachtig ding met hoge aaibaaiheidsfactor. Heb um ooit vergeleken met een Dalek. Ik vermoed dat ik deze ook eens zal aanschaffen.fransg schreef:Vanochtend deze opgehaald, erg leuk ding. Simpel en meteen lekker.
Als niet lekker is dan is scheren met die crema plan B.Robin070 schreef:Light roast gaat overigens ook prima hier op de Cafelat Robot. Met een zeer dikke crema als resultaat.
Colombia El Vergel van de branderij in Den Haag (geen idee of ik reclame mag maken welke anders even pb sturen)Rosanne schreef: wo 09 jul 2025, 16:54Woow wat is dit voor koffie? Bizar hoeveel crema je hier hebt.Robin070 schreef:Light roast gaat overigens ook prima hier op de Cafelat Robot. Met een zeer dikke crema als resultaat.
Handig filmpje, echter zie je niet welke kant hij van de ring eerst doet..
Op het filmpje is te zien dat die het aan de binnenkant doet, ik zal morgen een poging wagen om het erop te krijgen.B003 schreef: ma 21 jul 2025, 17:18 En vergeet niet een klein beetje smeermiddel op de buitenkant van de ring te doen met je vinger als ie er op zit. Dat zat ook bij de Robot geleverd. Foodsave silicon. Het vereist nog enige kunst om die ring er precies goed in te krijgen. Ik deed er een kaasprikkertje tussen waarmee je makkelijk aan de binnenkant rond de ring kan gaan en hij recht zit.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”