Re: DAK roasters - Second chance

31
Bedankt voor de tip, ik ben wel heel erg van de light roast koffie bonen dus ben erg benieuwd.
Bij veel zaken waar je tegenwoordig light roast besteld krijg je gewoon medium roast.

Ben alleen wel een beetje te hard van stapel gegaan met 3 x 1 kilo zak.
Denk dat ik twee zakken met vakantie mee neem straks, we gaan dit jaar voor bijna vier weken dus dat komt wel goed :)

32
Kaan schreef:Bedankt voor de tip, ik ben wel heel erg van de light roast koffie bonen dus ben erg benieuwd.
Bij veel zaken waar je tegenwoordig light roast besteld krijg je gewoon medium roast.

Ben alleen wel een beetje te hard van stapel gegaan met 3 x 1 kilo zak.
Denk dat ik twee zakken met vakantie mee neem straks, we gaan dit jaar voor bijna vier weken dus dat komt wel goed :)
🫣 twee kilo bonen in 4 weken? Ik neem 2 zakjes van 250gr mee, dat is ff te krap, maar 2 kilo
Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

33
Ik heb 2 kilo besteld en ben tot nu toe aangenaam verrast door de kwaliteit die is behouden. Ik heb bewust een well aged Autumn Wonderland en een testrun Berry Bounce besteld, de Berry is open en smaakt funky en fris.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

34
Ik heb eerlijk gezegd eentje ertussen gekregen bij mijn laatste order die drie maanden oud was! Ik dacht even: oh shit, smaakt dat nog wel een beetje? Het heeft me echt verbaasd hoeveel lekkers er nog in zat. Misschien, als ik die nog ook kakelvers had, dan had ik geen onderscheid kunnen maken.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: 1zpresso K-Ultra & 1zpresso ZP6 & pre-order Kafatek Monolith Titan SDRM