CompensatiegedragKoffiedrap schreef:Mooi gemaakt en vooral mooie machine

CompensatiegedragKoffiedrap schreef:Mooi gemaakt en vooral mooie machine
De linea mini staat ergens ook nog ergens op mijn verlanglijst echter vind ik het zonde om mijn prima functionerende profitec pro700 weg te doen waar ik uitermate tevreden over ben.gilleko B. schreef: do 31 jul 2025, 12:00CompensatiegedragKoffiedrap schreef:Mooi gemaakt en vooral mooie machine
️
Ja gelijk heb je. Ik had een R58 en die deed het erg goed. Maar zo'n LM is meer een hebbedingetje. Let wel erg mooi gemaakt, en alles werkt ongelooflijk mooi qua constantheid, flow etc. maar in mijn geval het er 1 willen hebben en omdat het kon.Koffiedrap schreef:De linea mini staat ergens ook nog ergens op mijn verlanglijst echter vind ik het zonde om mijn prima functionerende profitec pro700 weg te doen waar ik uitermate tevreden over ben.gilleko B. schreef: do 31 jul 2025, 12:00CompensatiegedragKoffiedrap schreef: Mooi gemaakt en vooral mooie machine
️
Die machine komt bij jou in ieder geval prima tot zijn recht denk ik! Je geniet er echt van kan ik wel zien.gilleko B. schreef:Ja gelijk heb je. Ik had een R58 en die deed het erg goed. Maar zo'n LM is meer een hebbedingetje. Let wel erg mooi gemaakt, en alles werkt ongelooflijk mooi qua constantheid, flow etc. maar in mijn geval het er 1 willen hebben en omdat het kon.Koffiedrap schreef:De linea mini staat ergens ook nog ergens op mijn verlanglijst echter vind ik het zonde om mijn prima functionerende profitec pro700 weg te doen waar ik uitermate tevreden over ben.
️
Zeker en vastbobbee schreef:Die machine komt bij jou in ieder geval prima tot zijn recht denk ik! Je geniet er echt van kan ik wel zien.gilleko B. schreef:Ja gelijk heb je. Ik had een R58 en die deed het erg goed. Maar zo'n LM is meer een hebbedingetje. Let wel erg mooi gemaakt, en alles werkt ongelooflijk mooi qua constantheid, flow etc. maar in mijn geval het er 1 willen hebben en omdat het kon.Koffiedrap schreef: De linea mini staat ergens ook nog ergens op mijn verlanglijst echter vind ik het zonde om mijn prima functionerende profitec pro700 weg te doen waar ik uitermate tevreden over ben.
️
Lekbak voor La marzocco Linea minigilleko B. schreef:Zeker en vastbobbee schreef:Die machine komt bij jou in ieder geval prima tot zijn recht denk ik! Je geniet er echt van kan ik wel zien.gilleko B. schreef:Ja gelijk heb je. Ik had een R58 en die deed het erg goed. Maar zo'n LM is meer een hebbedingetje. Let wel erg mooi gemaakt, en alles werkt ongelooflijk mooi qua constantheid, flow etc. maar in mijn geval het er 1 willen hebben en omdat het kon.
️
️
Wat een leuke tip Bobbee, dank. Prijs is heel scherp voor een tray waarin je een Acaia Lunar in kan plaatsen. Ik heb er wel eens over nagedacht, maar bij vollopen van de lekbak, damp en/of condensatievocht aan de onderzijde, vallend vocht aan de bovenzijde, lijkt me een los te plaatsen acacia fijner. Maar top dat je dit tipte.bobbee schreef:Lekbak voor La marzocco Linea minigilleko B. schreef:Zeker en vastbobbee schreef:Die machine komt bij jou in ieder geval prima tot zijn recht denk ik! Je geniet er echt van kan ik wel zien.
️
€ 60,00
https://link.marktplaats.nl/m2294858106
Misschien wat voor jou?
Tegen dat water/damp hebben ze bij Aciai wat bedacht voor de Lunar. Ik heb zo’n onderplaatje wat dit tegengaat. Werkt top.gilleko B. schreef:Wat een leuke tip Bobbee, dank. Prijs is heel scherp voor een tray waarin je een Acaia Lunar in kan plaatsen. Ik heb er wel eens over nagedacht, maar bij vollopen van de lekbak, damp en/of condensatievocht aan de onderzijde, vallend vocht aan de bovenzijde, lijkt me een los te plaatsen acacia fijner. Maar top dat je dit tipte.bobbee schreef:Lekbak voor La marzocco Linea minigilleko B. schreef:Zeker en vast
️
€ 60,00
https://link.marktplaats.nl/m2294858106
Misschien wat voor jou?
️