Deze molen heeft denk ik weinig introductie nodig. Het is de originele VPC editie dus met de 75mm TiN coated vlakke mythos schijven in plaats van de goedkope stalen schijven.
De chrome uitvoering, voorzien van kleine zwarte hopper, gaat mooi op in zijn omgeving en past dus in elke keuken. De verhoogde voetjes is een eigen toevoeging die je zelf ongedaan kunt maken.
Er staan 4000 shotjes op de teller, zo'n 70kg, wat betekend dat de maalschijven mooi zijn ingelopen en nog jáááren mee kunnen.
Zoek je een stille en vooral rete-snelle koffiemolen die dankzij de befaamde maalschijven eigenlijk zwaar boven zijn prijsklasse presteert? Dan is dit misschien jouw kans.
De prijs is €600,- de helft van de oorspronkelijke nieuwprijs.
De molen kan veilig verzonden worden want ik heb de originele doos er nog bij.
Re: Eureka Atom 75 TiN
2Ziet er netjes uit, succes met de verkoop!
Profitec Jump | Mignon XL | Fellow Ode | Veel filterspulletjes
3Sorry voor de nekhernia trouwens, als je op de foto's klikt staan ze wel rechtop.
4Mooie prijs voor zo een Maler.
@pti Wat wordt de nieuwe?
@pti Wat wordt de nieuwe?
Espressomachine: Strietman CT1 // HiBREw H4C Ultra
Maler: Kafatek Monolith Titan SDRM
Maler: Kafatek Monolith Titan SDRM
5Ik ga over een maandje verhuizen en kan in het nieuwe huis nog geen espressomachine kwijt. Dus thuis voorlopig ff aeropress/filterkoffie met de Niche.
6Op de app staan ze netjes rechtop hoorPti schreef:Sorry voor de nekhernia trouwens, als je op de foto's klikt staan ze wel rechtop.

Ai en de Speedster gaat de deur uit