Re: ECM ElectronicaV Slim incl koffiemolen en uitkloplade

5
Ik doe dat uit principe niet. Ik ben niet degene die iemand de mond wilt snoeren en ik wil fatsoenlijk en beleefd blijven ook al is het makkelijker om direct te veroordelen. Stel ik doe dat verwijderen wel direct dan doe ik iets wat ik dus eigenlijk niet wil door de actie van iemand anders die niet strookt aan mijn verwachting. En ik ben zelf zeker niet heilig...er wordt al zoveel geoordeeld overal en dat terwijl niemand perfect is.

Ik geef daarom als eerste aan dat de advertentie moet worden aangepast. Gebeurt dat niet dan geef ik het nogmaals aan met bijvoorbeeld een dag om het aan te passen en dan zet ik het topic op slot.

En, het is "maar" een advertentie op een forum over koffie. Geen man over boord zeg maar.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: ECM ElectronicaV Slim incl koffiemolen en uitkloplade

6
bobbee schreef:Ik doe dat uit principe niet. Ik ben niet degene die iemand de mond wilt snoeren en ik wil fatsoenlijk en beleefd blijven ook al is het makkelijker om direct te veroordelen. Stel ik doe dat verwijderen wel direct dan doe ik iets wat ik dus eigenlijk niet wil door de actie van iemand anders die niet strookt aan mijn verwachting. En ik ben zelf zeker niet heilig...er wordt al zoveel geoordeeld overal en dat terwijl niemand perfect is.

Ik geef daarom als eerste aan dat de advertentie moet worden aangepast. Gebeurt dat niet dan geef ik het nogmaals aan met bijvoorbeeld een dag om het aan te passen en dan zet ik het topic op slot.
Afbeelding