Re: Wat drink je nu?

5311
Haha ik heb gister een zakje koffie gekregen van een bekende die uit Zambia is teruggekeerd. Hij heeft het ook laten malen, trotzdem, in the year of living dangerously, een espresso getrokken. Waarlijk er kwam toch nog een aangenaam smaak uit. Medium roast en dat was het ook.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Re: Wat drink je nu?

5314
Laatste post van HK87 en dat komt goed uit.

Bijgaand wat foto's nav HK's adviezen smaakverschil platte schijven en conisch. Zonder echt een smaakvergelijk tegelijkertijd te kunnen doen, de Etzmax maalt niet meer oiv van mijn verramponerende deskundigheid, heb ik toch alvast de Olympus gebruikt voor een gekregen natural. Je hebt gelijk, zonder tegelijkertijd te kunnen proeven. Ik proefde nu aardse platte smaaktonen, bitterheid zoetheid en zuurtje wel in balans, maar minder crispy/clarity. Vreemd maar nooit de moeite genomen om tijd te nemen dit te doen (grote
molen op latte stand voor de vrouw en agv enige mate van een aangeboren luiheid geeft het weer veel gedoe om te gaan zitten editen). Maar een schop tegen mijn disportioneel grote reet en leidt toch weer tot aangename grensverlegging, niet in de laatste plaats van hoe ik kan proeven. Thx!

Foto's soort koffie, schoongemaakte Olympus, en als laatste oorzaak een te repareren Etzmax
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding