Re: Latte art fotos

1884
MichaelGaggia schreef: za 25 okt 2025, 14:18 Weer eens een plaatje van mij van een Flat white
Afbeelding
Wauwie! :D
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)

* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *

1886
MichaelGaggia schreef:Deze vond ik persoonlijk erg mooi geworden vanwege het dramatische effect van de wat donkere crema laag
Afbeelding
Is dat het type koffie of de extractie tijd ervoor gezorgd heeft? Ik roer tegenwoordig standaard met een klein lepeltje door de crèmelaag alvorens te gieten. Dat maakt een extreem vette crema wat vergevingsgezinder.

Afbeelding

1887
gilleko B. schreef:
MichaelGaggia schreef:Deze vond ik persoonlijk erg mooi geworden vanwege het dramatische effect van de wat donkere crema laag
Afbeelding
Is dat het type koffie of de extractie tijd ervoor gezorgd heeft? Ik roer tegenwoordig standaard met een klein lepeltje door de crèmelaag alvorens te gieten. Dat maakt een extreem vette crema wat vergevingsgezinder.

Afbeelding
Nou het merkwaardige is dus dat ik een flinke crema kreeg uit de Rwanda boon van Friedhats a la tijgerprint. Normaal swirl ik de koffie even alvorens melk erin te gieten, maar nu dacht ik van de crema gebruik te maken
Afbeelding