Re: Latte art fotos
1882NiceMichaelvDuuren schreef:Weer eens een plaatje van mij van een Flat white

Lelit Bianca V2 - Niche zero - Lagom P80 - ROK Espresso maker - Ikape K2 portable espresso maker -
1884Wauwie!
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)
* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)
* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *
1885Deze vond ik persoonlijk erg mooi geworden vanwege het dramatische effect van de wat donkere crema laag

1886Is dat het type koffie of de extractie tijd ervoor gezorgd heeft? Ik roer tegenwoordig standaard met een klein lepeltje door de crèmelaag alvorens te gieten. Dat maakt een extreem vette crema wat vergevingsgezinder.MichaelGaggia schreef:Deze vond ik persoonlijk erg mooi geworden vanwege het dramatische effect van de wat donkere crema laag

1887Nou het merkwaardige is dus dat ik een flinke crema kreeg uit de Rwanda boon van Friedhats a la tijgerprint. Normaal swirl ik de koffie even alvorens melk erin te gieten, maar nu dacht ik van de crema gebruik te makengilleko B. schreef:Is dat het type koffie of de extractie tijd ervoor gezorgd heeft? Ik roer tegenwoordig standaard met een klein lepeltje door de crèmelaag alvorens te gieten. Dat maakt een extreem vette crema wat vergevingsgezinder.MichaelGaggia schreef:Deze vond ik persoonlijk erg mooi geworden vanwege het dramatische effect van de wat donkere crema laag
️

1889Dankjewel en wat een visueel spektakel!!
Uiteraard ook een mooie dag gewenst
Uiteraard ook een mooie dag gewenst

Londinium R x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper
1890Goedemorgwn, weer eens een oudje proberen, na morgenochtend begint mijn weekeinde!
️