hi,
Ik heb een paar maanden geleden een oude Gaggia classic gekregen en na flink schoonmaken, ontkalken, backflushen en de opv aanpassen, etc ben ik er erg blij mee.
Alleen het stoompijpje vind ik wat minder, ondanks dat ik dat plastic ding eraf heb gehaald.
Nu lees ik op internet dat het stoompijpje van de Rancilio Silvia ook past op de classic en dat dit een flinke verbetering is.
Weet iemand waar je zo'n pijpje kan vinden in nederland?? ik kom nu steeds uit bij duitse of amerikaanse sites.
alvast bedankt,
Sander
Re: stoompijpje
2Wellicht hier?: http://www.rancilio.nl/dealers.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Anders misschien via Ebay
Een verkoper bied een stoompijp van de 2009 versie aan voor €39,- daar komt nog wel € 15,- bij voor verzending naar Nederland.
Een verkoper bied een stoompijp van de 2009 versie aan voor €39,- daar komt nog wel € 15,- bij voor verzending naar Nederland.
Rancilio Silvia PID, Aristarco SE/N, Bodum Santos, 58mm Bumper tamper
4stoompijpje van rancilio silvia hebben we bij esw gewoon op voorraad, bel even voor een prijs want die weet ik zo niet.