Het wachten is beloond en de machine is eergisteren geleverd. Ondanks de diverse symbolen op de houten kist, werd deze door UPS op zijn kop bij de voordeur neergezet. Gelukkig zit de brander redelijk solide ingepakt en vastgeschroefd op een stevige houten plaat, en hing deze dus netjes ondersteboven te wachten op wat er verder ging komen
Vanwege drukte op het werk ben ik nog niet toegekomen aan de eerste seasoning roasts, maar de eerste visuele indrukken van de brander zijn beslist goed. Alles voelt solide en degelijk aan. Ook de communicatie met mijn contactpersoon in China (Ivy) verliep steeds vlot en vriendelijk (via mail en later via whatsapp), ook nadat de koop was gesloten en de machine onderweg was.
Hoewel ik (geopolitiek gezien) liever niet al te veel geld achterlaat in China, zijn mijn ervaringen tot dusver alleen maar positief en kan ik het een ander ook beslist aanraden.
Mijn verdere ervaringen zal ik niet in dit 'Te koop gevraagd' topic plaatsen maar in het daarvoor bestemde deel van dit forum.