Pas maar op met die mooie maler

️
️Nee, volgens mij is het vooral omdat kinderen koffie vaak nog niet lekker vinden en misschien om de slaap niet te verstoren. Dat moet je leren drinken. Mijn dochter vindt koffie (decaf) wel lekker, maar alleen nog als latte macchiato. Dat is in Italië dan ook kindercappuccino.
Brazil Dark zie ik. Lekker! Hier maken we er graag cappuccino mee!jelveen schreef:Ik heb weer eens gewinkeld bij littleroastery.nl . De laatste tijd veel lichte boontjes gedronken dus vond ik het hoogste tijd om ook weer eens voor iets donkers te gaan. De afwisseling en veelzijdigheid van koffie maakt het voor mij zo'n mega leuke hobby.
Vanochtend de eerste espresso gedronken. 18gr in 38 uit in 40 sec. Dacht dat het wat te lang zou zijn maar niks geen overdreven bitter. Heerlijk zacht. Verheug me nu al op de tweede straks

Dat gaat ik zeker ook nog doen! Daar leent hij zich uitstekend voor denk ikomeCoffee schreef: za 07 mar 2026, 11:19Brazil Dark zie ik. Lekker! Hier maken we er graag cappuccino mee!jelveen schreef:Ik heb weer eens gewinkeld bij littleroastery.nl . De laatste tijd veel lichte boontjes gedronken dus vond ik het hoogste tijd om ook weer eens voor iets donkers te gaan. De afwisseling en veelzijdigheid van koffie maakt het voor mij zo'n mega leuke hobby.
Vanochtend de eerste espresso gedronken. 18gr in 38 uit in 40 sec. Dacht dat het wat te lang zou zijn maar niks geen overdreven bitter. Heerlijk zacht. Verheug me nu al op de tweede straks