Een anaerobic (zeg ik dat goed?) Ethiopia van Friedhats.
Zeer lekker met de v60.
Niet te bloemig en fruitig maar alles perfect in balans.
Hierna ga ik shoppen bij Shokunin. Hoor ik ook veel leuks over.
Re: Wat drink je nu?
5512Grappig, sprak vandaag een shop eigenaar die adviseerde mij ook eens te bestellen bij Paso Paso. Die werkt samen met Bram.Rosanne schreef: vr 27 mar 2026, 12:46 Er staat geen branddatum op. Maar van deze batch weet ik dat hij vers is aangezien ik contact heb gehad met de eigenaar Bram. Ik koop het via de eigen website van paso paso of via koffiekenner
Hij koopt daar ook zijn eigen koffiebonen voor in de zaak:
https://www.caffebarb.de/shop/espresso
Vertelde dat het een heel gedoe met papierwerk is geweest om voor de boeren ook in Duitsland medezeggenschap te geven en dat het waarschijnlijk een unieke 'first in the world' constructie is opgezet. Ik begreep met mijn gebrekkige Duits dat de boeren dus direct mee pakken van de winsten uit ketens in Duitsland. Klonk heel leuk bedacht en het enthousiasme spatte er van af, ik ga er zeker bestellen binnekort.
Strietman CT2 - C40 Lab Series Hammerhead -
1Zpresso J-Ultra
Pre-order Bookoo Motto Omni80
1Zpresso J-Ultra
Pre-order Bookoo Motto Omni80
Re: Wat drink je nu?
5513Dat klopt!bobbee schreef:Jammer, dan kun je er geen pijl op trekken als je de eigenaar niet kent.Rosanne schreef:Er staat geen branddatum op. Maar van deze batch weet ik dat hij vers is aangezien ik contact heb gehad met de eigenaar Bram. Ik koop het via de eigen website van paso paso of via koffiekenner

Lelit Bianca V2 - Niche zero - Lagom P80 - ROK Espresso maker - Ikape K2 portable espresso maker -