Re: TKA Lelit Bianca V3

31
bobbee schreef: za 28 mar 2026, 17:49
Hk87 schreef:
Boozzz schreef: za 28 mar 2026, 10:19 Je kunt gewoon zo'n chemisch zwartmaakmiddel voor messing halen, dan maak je elke Strietman zwart. Ongetwijfeld ook bij die die in de shop stond gedaan. Soort geforceerde aged/patina look. Moeilijk mooi te houden, en je moet er maar van houden
Afbeelding
Ik denk niet dat dat zo gaat want dat gaat heel lang heel erg stinken bij een opgewarmde machine. En dat dan moet je ook zorgen dat je het nog allemaal voedselveilig houd. En hoe lang blijft het goed zitten op die manier, ik denk niet zo lang.
Afbeelding

Wouter lijkt mij ook wel het type persoon die daar op een andere fancy manier een oplossing voor heeft gevonden.
Ik ben bij dat hij uit de webshop Is gehaald ....voor jou!
Afbeelding
Waarom gun je mij niet een zwarte strietman? 😛
Strietman CT2 - C40 Lab Series Hammerhead -
1Zpresso J-Ultra
Pre-order Bookoo Motto Omni80

32
Hk87 schreef:
bobbee schreef: za 28 mar 2026, 17:49
Hk87 schreef: Ik denk niet dat dat zo gaat want dat gaat heel lang heel erg stinken bij een opgewarmde machine. En dat dan moet je ook zorgen dat je het nog allemaal voedselveilig houd. En hoe lang blijft het goed zitten op die manier, ik denk niet zo lang.
Afbeelding

Wouter lijkt mij ook wel het type persoon die daar op een andere fancy manier een oplossing voor heeft gevonden.
Ik ben bij dat hij uit de webshop Is gehaald ....voor jou!
Afbeelding
Waarom gun je mij niet een zwarte strietman?
Afbeelding
Ik gun je de rust om voor 100 % te kunnen genieten van je spul zonder de drang toch iets anders te willen kopen omdat het beschikbaar is.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

33
bobbee schreef: za 28 mar 2026, 21:11
Hk87 schreef:
bobbee schreef: za 28 mar 2026, 17:49 Ik ben bij dat hij uit de webshop Is gehaald ....voor jou!
Afbeelding
Waarom gun je mij niet een zwarte strietman?
Afbeelding
Ik gun je de rust om voor 100 % te kunnen genieten van je spul zonder de drang toch iets anders te willen kopen omdat het beschikbaar is.
Ik snap je punt.
Het heeft voor mij ook geen prioriteit, ik ben super blij al met wat ik heb.

Qua keuken design zijn de kasten, muren met aanrecht en keuken apparatuur allemaal in een dusdanige kleur opstelling. Een donkere kleur Strietman zou daarmee mooier staan.
Niets essentieel aan maar het oog wil ook wat 😁
Strietman CT2 - C40 Lab Series Hammerhead -
1Zpresso J-Ultra
Pre-order Bookoo Motto Omni80