Gevraagd Ophalen veiling Alkmaar 6 mei 2026

1
Ik heb op een veiling van Troostwijk een koffiedoser gekocht om singleserve bonen te kunnen afmeten in mijn molen. weet niet of het gaan werken, maar sat zie ik later wel.

Ik woon zelf niet in Alkmaar en de koeriers geven jiet thuis of geven sky high prijzen af. Wie zou woensdag 6 mei in Alkmaar tussen 900 en 1600 voor mij een kavel willen ophalen en willen inpakken en versturen (of langsbrengen 😀) naar de Meern (Utrecht)

Tegen vergoeding van 30 euro

Bekijk dit geweldige kavel: Fracino - Koffiemolen
https://www.troostwijkauctions.com/nl/l ... 1-45472-85
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

Re: Gevraagd Ophalen veiling Alkmaar 6 mei 2026

3
Dat is wat ik ga uitzoeken. ik verwacht dat de bonen vast komen te zitten. in principe zijn het gewoon vakjes met een beperkt aantal bonen erin. Ik heb een mobiele koffiekar en aan het eind van de dag wil ik de molen leeg maken. maar er zitten dan nog een aantal porties in die ik weg moet malen. Door een doser te gebruiken kan ik steeds 1 portie toevoegen. Het is niet precies een dosis maar dat maakt me voor nu niets uit.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO