https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2397090404 voor de foto's
Vanwege een upgrade naar een heat exchanger wil ik bij deze mijn Profitec Go verkopen. Voor de specs kun je het beste op de website van profitec kijken: het gaat hier om de single boiler variant in de kleur zwart. Behoudens kleine krasjes die bij normaal gebruik altijd ontstaan werkt hij nog uitstekend.
De Machine is +- 3jr oud (05-2023, rekening is beschikbaar) en altijd goed onderhouden
- Om de 2 weken gebackflushed met cafiza
- Uitsluitend gefiltered water gebruikt (BWT ion exchanger zakjes)
- Elke 6 maanden ontkalkt
- De rubberen ring rondom de grouphead is vervangen (de originele wordt meegeleverd)
Alle accessoires zitten erbij, alleen de doos helaas niet meer. Op verzoek kan ik er ook een WDT tool, IMS showerscreen en leveler bijdoen.
Graag ophalen in regio Groningen, op afspraak kan dit eventueel ook in Maarssen (regio Utrecht).
Prijs 550 euro
Re: Profitec Go
2Was toevallig vandaag tot de conclusie gekomen dat de Profitec Go toch wel dé single boiler machine is… dus ben zeker geïnteresseerd!
Heb je het onderhoud helemaal zelf gedaan of is ‘ie wel eens ergens geweest voor onderhoud? En is er nog recent iets aan gedaan of is ‘ie gecontroleerd?
En dus in helemaal perfecte staat (behalve krasjes)?
Heb je het onderhoud helemaal zelf gedaan of is ‘ie wel eens ergens geweest voor onderhoud? En is er nog recent iets aan gedaan of is ‘ie gecontroleerd?
En dus in helemaal perfecte staat (behalve krasjes)?