Pti schreef: di 19 mei 2026, 19:59
Er kan altijd iets mis zijn, zelfs met een splinternieuwe machine en dat maakt helemaal niks uit. Het is vooral belangrijk hoe het wordt opgelost, maar de vraag die blijft is; Wat scheelde eraan?
Als ik er zo op terugkijk, was het eigenlijk geen ramp ofzo maar zo voelde het wel gezien de behoorlijke prijs die ik ervoor heb betaald. Je verlangt dan naar iets subliems en perfect.
Deze kwam aan met een defect aan één van de manometers. In een zeldzaam geval kan zoiets gewoon gebeuren bij het verschepen of misschien iets anders maar dat heeft hij dus netjes vervangen.
De zwarte houten panelen op deze Nurri zijn eigenlijk 's werelds eerste. Nooit eerder gebouwd in volledig zwart echter zaten er allerlei strepen, beschadigingen en verkleuringen op. Ook dat wordt goed gemaakt door Antonio. Hij kwam in eerste instantie twee vervangende panelen brengen in zebrano en walnootkleur. Maar nadat hij mijn keuken kleuropstelling zag begreep hij beter waarom er voor zwart was gekozen. Dus heeft hij nog een betere oplossing geboden door nieuwe zwarte panelen te laten maken bij een andere leverancier. Ik vond de zebrano zelf echt prachtig maar het stond een beetje te druk in onze keuken, en mijn vrouw was een grote voorstander van het behouden van zwart.
Dus al met al is alles toch goed gekomen, en worden er binnenkort nieuwe zwarte panelen toegezonden.