Hi allemaal, ik ben Jur Jan.
Ik ben compleet nieuw met het zetten van een espresso/cappucinno. Ben enthousiast geworden na een espresso bij een vriend van mij. Was de kupjes ook meer dan zat. Ik heb gekozen voor een Sage Dual Boiler met als koffiemolen de Eureka Mignon XL 65. Ik kijk uit naar het ontdekken van de juiste boon voor mij. Nu de beginners tips doorlezen.
Groet Jur Jan
Re: Even voorstellen
2Welkom!
Grappig verschil zoals ik het op lijk te vangen: op ons forum komen mensen terecht NADAT ze een machine hebben gekocht. Op het UK forum is circa een kwart van de topics: "ik wil een machine kopen, geef a.u.b. advies".
Grappig verschil zoals ik het op lijk te vangen: op ons forum komen mensen terecht NADAT ze een machine hebben gekocht. Op het UK forum is circa een kwart van de topics: "ik wil een machine kopen, geef a.u.b. advies".
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
Re: Even voorstellen
3Welkom Jur Jan
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!