Ik gebruik nu voor een half jaar een ITOP CBR-03 cubean, het is een fatsoenlijke drum roaster (IR-heating). Hij bevalt heel goed en heeft een capaciteit van 200 gram.
In het weekend brand ik vaak 2x 200 gram regulier en 2x 200 gram decaf en ben ik een maandje zoet. Ik heb hem voor zo'n 300 euro gekocht op alibaba, hij is voorgeprogrammeerd met veel verschillende brandprofiele die je kan selecteren (tabel krijg je erbij waar de de origin en process checkt samen met een light/medium/dark roast), maar je kan hem natuurlijk ook handmatig bedienen.
- Alles voor beginners
- Hardware (Machines, malers & accessoires)
- - Semi-automaten
- - Hefboom- / lever apparaten
- - Volautomaten
- - Koffiemolens & malers
- - Filter, French press, Mokkapot etc.
- - Branders
- - Machines voor servings, pads en cups
- - Accessoires
- - Restaureren/Reviseren Espressomachines
- Software (Koffie, bonen, pads & servings)
- - Koffie(bonen)
- - Servings, Pads en Cups
- - Melk
- Techniek & know-how
- - Varia
- - Koffie technieken
- - Koffie branden
- Theepraat
- - Thee, thee en nog eens thee
- Vraag & aanbod
- - Te koop aangeboden
- - Te koop gevraagd
- - (Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen
- - Oproepjes
- Koffiepraat
- - Stel je voor / jouw set-up
- - (Horeca) proefpanel
- - Leuk en interessant
- - De Huiskamer
- - Evenementen
- - Nieuws van onze partners
- - Partners en zustersites
- - - Koffiegek.nl
- - - Horecakoffie.nl
- - - Beleef.nl
- - - Theepraat.nl
- - - Theegek.nl
- - The Traveling...
- - Forumnieuws / Over koffiepraat.nl

