World Of Coffee Brussels: ik heb één GRATIS inkom voor vrijdag én zaterdag

1
Ik heb een ingangscode voor vrijdag én zaterdag over. Waarom?
Wel, ik ben vandaag geweest maar heb ook al bijna 2 maanden gigantisch smaakverlies(wss tgv corona) zoad ik koffie(en andere zaken) héél slecht(lees: gewoonweg niet) kan plaatsen qua smaak. 3 dagen ticket is begin dit jaar besteld...
Honderden én honderden branders, cuppings, pour-overs én espressos te proeven en ik ben er niks mee-ben ook al 7kg afgevallen tgv smaakverlies...vandaag waanzinnig veel knappe machines én molens bekeken, maar het niet kunnen proeven was er net dat tikje teveel aan! Ik ga dus morgen en overmorgen niet meer.

Daarom:indien er iemand wil gaan dan stuur ik hem/haar wel de qr code door waar je aan de ingang een inkomticket mee kan afdrukken...
Rocket R nine one ~ Ceado e37SD ~ Macap MXD (sd) ~ Eureka under-the-grinder-tamper ~ Baristahustle autocomb
Kalitawave ~ Kinto ~ CHiATO ~ Rocket fausto(sd)