Te koop: Groene koffie!

1
Hoi allen!

Ik ben mijn groene koffie voorraad aan het opruimen. Vind het leuk om te experimenteren, maar het loopt een beetje de spuigaten uit. En met deze voorraad kan ik nog wel anderhalf jaar vooruit (oeps). Stuk voor stuk heerlijke koffies, wie kan ik waar blij mee maken? :)

Heb even de prijs per kilo genoteerd, uiteraard wordt dit verrekend naar het aantal. Of doe een mooi bod voor alles in één.

Code: Selecteer alles

Leverancier: Koepoort

Herkomst      Cultivars                      Verwerking                          Voorraad   Prijs / kg
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nicaragua     Bourbon, Caturra, Cutai        Washed                              1200 g    €12,00
Tanzania      Arabica Bourbon en Kent        Double wet fermentation             1200 g    €14,50
Peru          Typica, Caturra, Catimor       Washed                              1600 g    €13,00
Brazil        Yellow Bourbon                 Natural                             1200 g    €12,50
Colombia      Castillo, Caturra & Catuai     Double Alcoholic Ferment             750 g    €21,00
Costa Rica    Esprenaza                      White Honey                          330 g    €18,50

Leverancier: Atessa

Herkomst      Cultivars                      Verwerking                          Voorraad   Prijs / kg
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Colombia      Red Bourbon                    Thermal Shock                        750 g    €18,00
Colombia      Red Bourbon                    Co-Ferment mango                     200 g    €19,50
Allemaal minder dan 3 maanden geleden gekocht.
Verkoopprijs is €2 / kilo minder dan waar ik het voor gekocht heb, zie per koffie.
Verzendkosten zijn voor de koper.
Verkoop in batches van 250g en 400g
ECM Mechanika IV - Eureka Mignon Specialita