Re: leone sae 2 groeps

2
bowyke schreef:Hallo ik ben op zoek naar een winkel waar ik de onderdelen voor onderhoud kan bestellen/halen.ringen voor de pistoolhouders en schoomaakmiddelen
Probeer eens een wapenwinkel ;)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

3
@3aan schreef:
bowyke schreef:Hallo ik ben op zoek naar een winkel waar ik de onderdelen voor onderhoud kan bestellen/halen.ringen voor de pistonhouders en schoomaakmiddelen
Probeer eens een wapenwinkel ;)
wijsneus "pistonhouder" nou tevreden !!!!

4
Ha ha, nu ga ik het nog erger maken: je bedoelt waarschijnlijk een portafilter houder, en daarmee eigenlijk een groepring (?) ;) .

Het zou uitmaken als je ook even vermeldt in welke omgeving je woont. Maar hoe dan ook kan ik je dit adres aanraden: http://www.kafko.nl/index.html
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

5
Hij bedoelt veel en zegt weinig, zo ook over zichzelf ook stelt hij zich niet eens netjes voor,
zoiets in de trant van; Hallo ik ben Adriaan en kom uit het Westland, ik heb dit forum gevonden op weg naar mijn zoektocht om betere koffie te kunnen maken en proeven, tevens om informatie in te winnen over het herstellen van mijn geliefde koffiemachine, die ik nou toch wel hevig begin te missen, nou die het niet goed meer doet, ....

Zoiets dus, laten we daar nou ook een speciale rubriek voor ingericht hebben, viewforum.php?f=17

Schoonmaakmiddelen haal ik bij de Action ;)

Doekjes, en andere doekjes, ontsmettingsmiddel, etc.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

6
bowyke schreef:Hallo ik ben op zoek naar een winkel waar ik de onderdelen voor onderhoud kan bestellen/halen.ringen voor de pistoolhouders en schoomaakmiddelen
Kan geen Leone Sae vinden op de internets, is dit een rebrand?

Als het E61 is kun je waarschijnlijk gewoon de O-Ringen kopen op bijv. vanpommeren.nl, schoommaakmiddelen idem.

7
Beste mensen ik zal mijn beginners fout proberen recht te zetten.Hallo ben Geert van Orsouw uit Brabant en wel het plaatsje Haren bij Ravenstein.Heb gisteren een Leone gekocht en zoek wat info voor het zelf onderhouden van de koffie-machine.

8
Oké, dan ook een formeel welkom:

Hoi Geert, welkom op ons forum! Leuk dat je zo'n machine heb gekocht, is het voor thuis? Als je in Brabant woont is Hoogersmilde (waar Kafko zit) wat ver weg, maar Peter stuurt natuurlijk ook dingen op. Als je iets niet weet en foto's stuurt wil hij je ook helpen, overigens.

Fotootjes zijn ook leuk, trouwens.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder