Re: Fiorenzato

2
grad schreef:Kwam net deze tegen :

http://witgoed-apparatuur.marktplaats.n ... nd=11&fs=1

Heb al contact met de verkoper, woont vlak bij mij, hij zei dat de kosten om te maken rond de 200,- liggen.
Nou is mijn vraag, is ie het waard, en wat zou de reden kunnen zijn dat ie geen druk opbouwt.

Heel simpel, dan is de pomp naar de klo-en, geloof me maar die 400 is er 200 teveel, voor de rest kan het een mooie machine worden, zie nu pas dat er een molen en een afkloplade bijzit, molen 100 lade 75, dan kom je al aardig in de buurt, maar je weet natuurlijk niet echt wat er allemaal aan mankeert.
Laatst gewijzigd door @3aan op ma 06 jun 2011, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

3
als het je stoomdruk is is het een kapot element of het is de pressostaat.
is het de druk voor de groep dan is het de pomp.
dat is het meest voor de hand liggend, een andere optie is dat de hoofdschakelaar kapot is of er is een 0 weg gefikt maar dan moet de fio niets meer doe.

suc6 met je aankoop

en 400 met molen is het wel waard

4
De maler kan ik altijd nog verkopen,heb ik al.
Of ik hou deze en verkoop mijn Nueva simonelli
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje

5
En we zijn koopman, heb 'm voor 325,- meegenomen.
Het is een Fiorenzato Ducale 1 groeps.
Zal ff een nieuw topic maken.
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje

6
Volgens mij heb je een goede deal gemaakt. Hoop dat het defect simpel te verhelpen is.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder