Re: Probleem met hoeveelheid koffie
21Vroege blonding heeft iig te maken met maling.Sinds ik mijn Major heb heb ik veel leter in de pull blonding.Dus er zit denk ik wel een causaal verband.
Ah, dan wordt het dus een "Erik's"maar het is een cadeau van min vriendin voor m'n verjaardag.
+1Nauti schreef:Ik vind persoonlijk 45ml voor een dubbele espresso een prima volume. Ik begrijp niet waarom je naar 60ml wilt perse. Daarnaast, volumes zeggen eigenlijk niet zoveel, ik zou eerder naar het gewicht kijken, maar smaak is natuurlijk het belangrijkste.
En daarom moet dat ook nietIs natuurlijk rottig om te horen dat je het op smaak moet afstellen want regeltjes zijn een stuk makkelijker, maar zo is het nou eenmaal.
Is toch normaal.Spironski schreef:En daarom moet dat ook nietIs natuurlijk rottig om te horen dat je het op smaak moet afstellen want regeltjes zijn een stuk makkelijker, maar zo is het nou eenmaal.. Maar aan te raden vind ik het wel, het gaat toch om de smaak, lijkt me.
Maar jullie zijn het toch met me eens dat er iets niet helemaal klopt als je met 18 gram al bij 60ml blonding krijgt, terwijl de rest op orde lijkt?